Bedriftsnett fra Unifon

Unifon Bedriftsnett gir full kontroll på bedriftens inngående samtaler, brukervennlig sentralbordløsning og mange funksjoner.

Løsningen kan kombinere alle bedriftens mobil­, IP-­telefoner og Teams brukere i en og samme løsning. Det er enkelt å skalere med bedriftens behov og med full fleksibilitet til å skreddersy løsningen etter eget ønske.

Viktige funksjoner i Unifon Bedriftsnett

  • Ring tilbake­mulighet
  • Statistikk på køgrupper og brukere
  • Viderekoble anrop ved fravær
  • Sett over samtaler
  • Mobil App til iOS og Android for ansatte
  • Brukervennlig og effektivt sentralbord
  • Åpningstider og lydmeldinger
  • Teams-status i mobilapp og sentralbord
  • Bruk sentralbordet direkte i Teams

Skybasert sentralbord

Brukervennlig

Sentralbordet i Unifon Bedriftsnett har et funksjonsrikt og brukervennlig grensesnitt. Det gjør det enkelt å søke frem ansatte for å sette over samtaler, samt raskt og effektivt å håndtere inngående anrop til bedriften.

Samtalehåndtering

  • Håndtering av aktive samtaler
  • Samtaler på vent
  • Oversikt som viser alle samtaler
  • Filtrering på ubesvarte anrop
  • Lytt til meldinger i bedriftssvarer
  • Oversikt som viser køgrupper

Unifon Apper

Med Unifon mobilapper får du med deg sentralbordet hvor enn du går. Appen er svært brukervennlig og gjør at alle de ansatte enkelt kan styre alle sine samtaler og tilgjengelighet.

Ved hjelp av bl.a. «Min Status» får man mulighet til å sette sin egen status. Er man på ferie eller i møte kan status settes til opptatt slik at man ikke blir forstyrret. Med bedriftskatalog har man også full oversikt over kolleger og mulighet til å sette over samtaler, ringe, sende SMS og e-post.
Appene kan lastes ned gratis i App Store eller Google Play

Min Bedrift

Fra vår gratis selvbetjeningsportal har bedriftens administrator full oversikt og tilgang til å betjene bedriftens abonnement.

  • Full fakturaoversikt og mulighet for å hente fakturakopi
  • Administrasjon av fakturagrupper
  • Administrasjon av abonnement og tilleggstjenester på de ansatte
  • Aktivering av SIM­kort og sperretjenester
  • Forbruksrapporter og uttrekk
  • Fakturakontroll gjør det enkelt å skille jobbrelatert og privat forbruk

Unifon kostndskontroll

Med Unifon Kostnadskontroll kan bedriften definere hva som er jobb og hva som
er privat forbruk, ved å aktivere ulike kostnadsprofiler på de ansatte. Vi har nå
lansert Unifon Vipps Splittbetaling, som gjør at den enkelte ansatte kan betale sine
private kostnader enkelt via Vipps.

Unifon Vipps splittbetaling

Vipps Splittbetaling baserer seg på brukerprofilen tildelt i Kostnadskontroll.
Ansatte vil få varsel på SMS med krav om betaling automatisk sendt på Vipps i starten
av påfølgende måned. Ved manglende betaling, legges kostnaden på faktura og kan hentes ut i egne rapporter i Unifon Min Bedrift.

nb_NONorsk bokmål