Bedriftsnett fra Phonect

Bedriftsnett fra Phonect er en tjeneste som lar deg enkelt og brukervennlig håndtere alle inn- og utgående telefonsamtaler til din bedrift. Det er en fremtidsrettet og moderne løsning som sømløst setter sammen ulike tjenester. Teknologien er skybasert, krever ingen lokal installasjon og sørger for at din bedrift har den beste dekningen og de beste produktene – uansett hvor du måtte befinne deg.

Siden det ikke kreves noen installasjon, er det heller ingen investeringskostnader. Alle funksjoner du er vant til fra hussentralen føres videre i Mobilt Bedriftsnett. Du får full fleksibilitet, og kan sette sammen løsningen etter bedriftens behov.

Med Mobilt Bedriftsnett får du bl.a.:

  • Oversikt over alle innkommende og utgående samtaler
  • Oversikt over alle køene som er satt opp i bedriften
  • Administrasjon av alle bedriftens abonnement

Skybasert sentralbord

Brukervennlig

Sentralbordet har et brukervennlig grensesnitt og utseende som gir deg en god oversikt over de ansatte i organisasjonen, og du finner funk­sjonene som blir mest brukt i hovedbildet for enkel tilgang. Sentralbordet er tilgjengelig i alle nettlesere (Firefox/Safari/Chrome/Edge).

Oversikt over alle innkommende og utgående samtaler

Alle samtaler har nummeroppslag i kontaktlisten og opplysningstjeneste.

En samtalebar blir synlig for aktive samtaler mens det navigeres mellom undersider i administrasjonsportalen.

Phonect App

Med Phonect-appen får du med deg sentralbordet hvor enn du går. Appen er svært brukervennlig og gjør at alle de ansatte enkelt kan styre alle sine samtaler og tilgjengelighet.

Ved hjelp av bl.a. «Min Status» får man mulighet til å sette sin egen status. Er man på ferie eller i møte kan status settes til opptatt slik at man ikke blir forstyrret. Med bedriftskatalog har man også full oversikt over kolleger og mulighet til å sette over samtaler, ringe, sende SMS og e-post.
Appen kan lastes ned gratis i App Store eller Google Play.

Min.Phonect

Min.Phonect er en web-portal for kunder av Phonect der kunden får tilgang til elementer for administrasjon av brukere og Mobilt Bedriftsnett. Her har kundens administrator full oversikt over mobilabonnementene til de ansatte. Her kan du bl.a. opprette nye abon­nementer, legge til kontaktinfo, administrere fakturaer, endre status på køer, se oversikt over forbruk og ikke minst bestille datapakker.

Utvidet støtte for selv å styre ruting basert på køer, åpningstider, talemeldinger og overflyt (overflow).

Phonect kostndskontroll

Med kostnadskontroll fra Mytos, et norsk selskap innen Telecom Expense Management (TEM), får du bedriftens samlede mobilkostnader presentert på en enkel og oversiktlig måte. Dette sørger også for enkle rapporteringsrutiner mot skattemyndighetene.

Det er mer enn 700 private og offentlige virksomheter i Norge som bruker Mytos for å håndtere mobilbruk for sine ansatte (over 140.000 brukere).